25. května 2013

Mardy Bum

Hádejte kdo se po skoro tříměsíční odmlce hlásí opět ke slovu? Ano, správně... vracím se zpět do blogové sféry se svými "velmi přínosnými" žvásty. Jen pro případ, že by někoho zajímaly mé důvody absence:

1, Potkalo mě období absolutní nechuti ke všem činnostem kromě spánku
2, Maturita a marná snaha vecpat učivo čtyř let do mozku za týden ( prokrastinace je děvka!!) 
3, Ultrasuperextra pomalý internet

Co se týče maturity, mám ji v kapse. Ale řeknu vám, takové nervy už nechci nikdy v životě zažít, takže až zase někdy dostanu skvělý nápad naučit se všech 30 otázek do dějepisu za poslední den, tak mě prosím kopněte. A pořádně! Nebýt dějepisáře, který po vylosování otázky i přes můj výraz "Nechte mě tu umřít" přispěchal na pomoc, tak bych v září k matuře naklusala znovu. U jiných předmětů to zas až taková katastrofa nebyla- v češtině jsem se modlila za Kerouaca, ale připadl mi Styron, což nebylo vůbec špatné, v zeměpise jsem povídala o Africe. Očekávaný zádrhel přišel v angličtině. Otázka "Zdravý životní styl" a zkoušející profesor, který má celou třídu ve "velké" oblibě... co jiného si přát. Tak či tak, je to konečně za mnou, teď zbývají už "jen" přijímačky na UK (které stejně neudělám, takže se aspoň můžu těšit na týdenní pobyt v Praze, když už nic jiného...).

Cítím se zvláštně... až podivně bezstarostně. Pro takové okamžiky mám vždycky v záloze připravené písničky od Arctic Monkeys.


Žádné komentáře:

Okomentovat