1. června 2013

Fail of the day

Neumím psát tiskacím písmem. Prostě neumím. Půl hodiny strávím tím, že se snažím vyplnit jedno cvičení a na zbytek testu už logicky nezbude dost času. Když k tomu přidám nervozitu a mírně rozklepané ruce... s přijetím asi nemůžu počítat. Kdybych aspoň mohla říct, že to bylo těžké... jenže ono nebylo! Poměrně lehký test z angličtiny, který by podle mě měl zvládnout průměrný deváťák, a já to takhle podělám. SHAME ON ME! Když si představím, že tohle byly jedny z těch lehčích přijímaček, které mě v tomto roce čekají, chce se mi brečet.

Zajímalo by mě, proč vždycky přidávám fotky, které nemají s obsahem článku nic společného... :D 


1 komentář:

  1. No co, fotky to sou pěkný:D Držim ti palce na všechny přijímačky, co tě čekaj, mně vyšly až třetí ze tří, tak nevěš hlavu;)

    OdpovědětVymazat