8. června 2013

Jak jsem (ne)zvládla přijímačky

Nikdy předtím bych neřekla, že je cestování po trase Ostrava-Praha tak náročné. Obzvlášť když ho absolvujete dvakrát po sobě. Co se týče středečních zkoušek na finská studia, shrnu to jedním slovem: PROPADÁK. Ano, můžu si za to sama, ale probůh, já vážně nečekala, že tam bude tolik otázek týkajících se konkrétní literatury. Právě proto jsem se při přípravě zaměřovala spíše na dějiny, které mi byly platné asi tolik jako má šťastná propiska. 

Čtvrtek už bych teoreticky mohla pokládat za šťastnější den. Už jsem se neklepala nervozitou u Mánesa, ani neomdlévala před vchodem do školy, což osobně pokládám za velký úspěch. Při testu z češtiny jsem však  postupně zjišťovala, že česky neumím, tak jsem po většinu času přemýšlela, co tam vlastně dělám a po dvou hodinách vystřelila z učebny jako namydlený blesk. 

Začínám litovat, že jsem si přeci jen nepodala více přihlášek. No co, červená vesta mi docela sekne a ve sbírání papírků budu určitě profík.

Foťák jsem si s sebou samozřejmě nevzala, tak aspoň fotka hřbitova, která není zas tak daleko od tématu. Tenhle rok mi totiž určitě přivodí infarkt.

.

4 komentáře:

  1. Přijímačky jsou děs, vždycky je tam úplně něco jiného než čekáš (a než tam bylo loni :-/). Každopádně tak horké to určitě nebude, i kdyby ses nedostala, ještě budeš mít spoustu možností druhých kol nebo dodatečného nabírání studentů v září.. kdyžtak můžeš zkusit školu na kterou jsi chtěla jít a po roce přestoupit na obor, kam jsi chtěla. Držím palce ať ti něco výjde.

    OdpovědětVymazat
  2. Snad ti to přece jen vyjde. Přesně tak, i když se nedostaneš, tak je spousta možností! :) Je pravda, že ilustrativní testy bývají většinou na nic a akorát odvedou úplně jinam.

    OdpovědětVymazat
  3. Vcelku ráda bych k tomu něco řekla, ale nemám s přijímačkami žádné zkušenosti. Možná se ti otevřou jiné možnosti, jak zkvalitnit svůj život, možná právě teď nebyla ta vhodná doba a třeba příští rok to vyjde a pořádně... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Takových okamžiků a propadáků jsem zažila hromadu, takže se dokážu vcítit. Ale vše se děje z nějakého důvodu :-)

    OdpovědětVymazat