16. března 2013

...

Chci jaro. 
Už mě nebaví třást se zimou při pomyšlení na jakoukoliv venkovní aktivitu. 
Celé dny přežívám na borůvkovém čaji a sýrových tyčinkách. 
Snažím se zbavit své nikotinové závislosti. Zatím bez úspěchu. 
Poslouchám Lanu Del Rey a nemůžu se rozhodnout, zda se mi líbí nebo ne.
Můj stůl připomíná papírnictví po náletu atomové bomby.
Foťák se mnou odmítá spolupracovat. 
Chce se mi tančit.
Ustavičně ztrácím zapalovače, desetikoruny a gumičky do vlasů.
Vytrvale přemlouvám rodiče ke koupi kočky.
Bezcitně ničím sluchátka.
Jsem autorem nejhorší slohové práce pod sluncem. 


3 komentáře:

  1. Zima je ubíjející, ale nechce se mi to věřit s tou slohovou prací, protože i těhlech pár vět je poutavých:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám rozhodnuto. Lana Del Rey je úžasná. Já se zas snažím téhle nikotinové závislosti předejít, ale občas to jde fakticky těžko..
    (líbí se mi ta fotka napravo!)
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pro Lanu jednoznačné ano.
    Ztrácení gumiček je u mě normální. Ale někdy se potom zase objeví.
    Jo. Jaro. Budeme doufat, že už bude jen a jen tepleji.

    OdpovědětVymazat