14. března 2013

Týden ve znamení knih, zmatku a slepic

Konečně jsem si našla čas a zajela do ostravské Academie pokouknout po slevách. Nemusím snad vyprávět, jak moc velkou radost jsem měla z hromady knih, které jsem si odtamtud odnášela. Kromě knížek jsem koupila ještě mapu jižní Moravy, kterou máme v plánu o prázdninách projet (konečně vzrůšo, juchuu). A to je z pozitivních věcí tak všechno... Připadá mi, že čas neskutečně rychle ubíhá a to mi nahání hrůzu. Nevím, do čeho se mám pustit dřív, dělám milion věcí najednou a výsledek je nulový. Poslední měsíce školy jsou pro mě za trest a největší podíl viny na tom nesou poslední lavice u dveří, které obývají naše třídní slípky. Vždycky jsem si o sobě myslela, že jsem relativně klidný a tolerantní člověk... omyl! V přítomnosti těchto ku*ev se stávám tříhlavou saní s nutkavou touhou zabíjet. Na druhou stranu mají můj obdiv, kvokat dvě hodiny o tom, co s kým kde dělaly, to je čisté umění.

foto: memegenerator.com

2 komentáře:

  1. Kill all my classmates! :D Naprosto souhlasím a vím jak se cítíš. Asi je to tak úplně všude.

    OdpovědětVymazat
  2. Haha tak takových slípek jsme měli na škole ještě víc, je to hrozné. Největší sranda je když víš, že tě pomlouvají, ale před tebou si hrají na největší kámošku :D kravky nooo

    OdpovědětVymazat